Huolto- ja asennuspalvelut


Palvelut

Tarjoamme huoltopalveluja kaikille toimittamillemme laitteille sekä sopimuksesta myös muiden toimittajien asentamille laitteille.

Asennus
Asennamme kaikki asennusta vaativat laitteet itse. Näin varmistamme tuotteiden toimivuuden. Konsultoimme arkkitehtejä, kalustevalmistajia sekä rakennuttajia jo rakennuksen/remontin alkuvaiheessa, jolloin vältytään ikäviltä yllätyksiltä asennusvaiheessa.
Koulutus
Koulutamme asennuksen yhteydessä tai erikseen koko kirjaston henkilökunnan tai erikseen nimetyt henkilöt.
Puhelintuki
Puhelintuki on kaikille asiakkaillemme maksutonta riippumatta takuun tai huoltosopimuksen voimassaolosta.
Takuu
Takuun aikana huolto on maksutonta.
Huoltosopimus

Takuun jälkeen laitteille voi tehdä vapaaehtoisen huoltosopimuksen. Huoltosopimus on takuun jatke. Huoltosopimukseen liittyy velvoite huollon nopeudesta - viivästyneestä huollosta ei tarvitse maksaa.

Kysy lisää huoltosopimuksista ja voimassa olevasta huoltohinnastosta ottamalla yhteyttä lähimpään huoltopisteeseen.

Huoltopyyntö
Sopimusasiakkaamme voivat käyttää huoltosivustoamme, jonka avulla huoltopyynnön teko sujuu nopeasti ja se tavoittaa oikeat henkilöt myös kirjaston sisältä. Huoltosivusto mahdollistaa myös oman organisaation huoltojen etenemisen seuraamisen. Kaikki asiakkaat voivat käyttää maksutta yleistä huoltopyyntölomaketta.

Huoltopyynnöt


1- Huoltosivustolla

Jos organisaatiollasi on tunnukset huoltosivuillemme, kirjaudu huoltosivuille ja käytä sieltä löytyvää huoltopyyntölomaketta.


2- Huoltolomakeella

Yleisen asiakkaan huoltopyynnön voit jättää käyttämällä tavallista huoltolomaketta.
Pyyntö kirjautuu heti järjestelmäämme ja takaa nopean reagoinnin.


3- Puhelimella / Sähköpostilla

Etelä-Suomi: Helsingin toimipiste
Muu Suomi: Jyväskylän toimipiste


Etätuki

teamvieweretätuki TeamViewer
Etätukeen!

Etäyhteyttä varten lataa ja asenna TeamViewer-ohjelma yllä olevasta kuvakkeesta.
Ilmoita huoltohenkilölle ohjelman antama ID-tunnus ja salasana.